dinsdag 16 september 2014

Herfst in huis


Wie mij wat beter kent weet dat ik gek ben op de herfst. Wat mij betreft het mooiste jaargetijde.....de kleuren buiten, de sfeer, het gure weer.....en daarna thuis komen in een warm huis....neerploffen op de bank met warme chocomelk en speculaas............

Van het mooie nazomerweer van dit moment kan ik ook wel genieten, maar de spinnewebben in de tuin en de herfstaster die bijna in bloei staat zijn toch wel de tekens van het aankomende seizoen...ik kan daar echt van genieten :-)

Vorige week kastanjes geraapt met jongste....en wat herfstspulletjes van zolder gepakt en de kast ermee gedecoreerd. De pompoenen komen van een boer hier in de buurt en er zullen vast nog wel wat knutsels van school bij komen. Laat de herfst maar beginnen....



1 opmerking:

Tinneshobbyworld zei

Kan eveneens enorm genieten van de herfst. Maar dat na-zomeren mag ook gerust nog een tijdje duren hoor :-)
Groetjes, Tinne