zaterdag 11 januari 2014

Crochet Along week 2


Tijdens het vorige weekend bedacht ik me dat ik best nog een deken kon haken. Maar dan een effen deken voor in de woonkamer, in een kleur die mooi bij onze donkergrijze bank zou passen.

Afgelopen week heb ik de bollen Saskia bij Wibra gekocht, want ik wilde dit idee niet teveel in de papieren laten lopen, het Stylecraft garen voor de eerste deken was toch ook al best wel prijzig. Vervolgens snel de opdracht van week 1 gehaakt en gisteravond kon ik met 2 dekens verder. Met dit resultaat als gevolg. De grijze deken haak ik op haaknaald 5 (de deken van Stylecraft op 4) en ik vind het nu al leuk om te zien hoe het twee heel verschillende dekens worden.

 En nu weer verder met m'n andere haakwerkje, een omslagdoek........


4 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Echt heel verschillend! Maak je de woonkamerdeken helemaal in grijs?

Zaanse Zolder zei

ow wacht, ik zie het antwoord al hahaha! ja dusssss

Amarins zei

Helemaal leuk! Groetjes, Amarins

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Amai ineens twee dekens ! Ik vind de grijze wel leuk!

Groetjes, Jaimie