maandag 18 juli 2011

Einde Sancho uitdaging: dag 11 t/m 14

Hier een voorproefje van wat nummer 5 van de uitdaging had moeten worden, een korte broek voor Sara. Het is me niet gelukt om 7 stuks in 14 dagen te maken. Niet erg, we gaan gewoon vrolijk verder :-) Misschien was het achteraf niet slim van me om de uitdaging in de laatste weken voor de schoolvakantie te beginnen en had ik beter kunnen wachter tot de vakantie goed en wel begonnen was. Nou ja, het heeft in ieder geval een aantal leuke kledingstukken opgeleverd.........
Deze week is er overdag zeker geen tijd om achter de naaimachine te zitten, ik wil deze laatste dagen voor de grote vakantie nog even gebruiken om het huis een beetje extra aandacht te geven. En voor de vakantie zelf heb ik ook het een en ander op mijn lijstje staan, ik wil de laatste zomerkleding voor dit jaar knippen en maken en een begin maken met de herfstkleding. En mijn eigen kledingkast kan ook wel wat aanvulling gebruiken.............plannen genoeg zoals altijd ;-)

3 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Ja, de tijd vliegt hè. Dat merk je vooral als je een soort van limiet hebt.

Mijn doel is ieder geval gehaald, ik heb van alles gemaakt voor mezelf!

Die stof van die broek is wel ontzettend leuk zeg!!

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Jammer, maar je hebt toch allerhande leuke dingen gemaakt!
Och, en daar gaat het uiteindelijk om, niet?

Geen idee hoe het werkt en wat het inhoud.
Ik keek al eens bij Sancho maar zie er niks over staan.


Groetjes Thea♥

Jessica zei

hoe herkenbaar is "die tijd die vliegt". Zou het ooit anders zijn?

Je bent zeker productief geweest. Petje af hoor.

Groetjes, Jessica