dinsdag 1 maart 2011

Warm truitje



Het is er nog koud genoeg voor, dus voor Sara nog een fleece trui deze winter. Het patroon is Drüber van het patroon Drunter und Drüber van Farbenmix en de stof is net als een paar weken geleden die geweldige micro fleece van Stenzo, alleen in een andere kleur. Eerste keer dat ik deze maakte maar ik ben erg blij met dit patroon, de trui heeft een mooie pasvorm. De trui lag al een tijdje geknipt en de borduurtjes had ik ook al eerder gemaakt. Gelukkig heb ik altijd wel wat geborduurde dingetjes op voorraad liggen, want m'n borduurmachine staat op dit moment bij de reparateur. Dus dat is wel een leuke uitdaging voor de komende weken (ik heb geen idee hoe snel de machine terug komt) om daar eens tussen te kijken en dan een combi te zoeken met de aanwezige stoffen. Maar deze Miss Liber-T borduurtjes van Kunterbunt had ik al bij deze stof gemaakt.
Dit was de laatse voor deze winter, nu ben ik toch echt wel toe aan het voorjaars-en zomerspul.............ik heb al wat nieuwe patronen en bladen in huis, dus ik zal eens kijken waar ik mee zal beginnen:-)

3 opmerkingen:

Woon - Geluk zei

Erg leuke trui geworden! Die fleece met stippen is en blijft erg leuk!
Hopelijk komt je borduurmachine snel terug!

Heidi... zei

Mooie trui! Inderdaad leuke stof daarvoor.

Isabelle zei

Supermooie trui zeg!!! Ik vermoed dat Leonoor hem ook prachtig zal vinden. Mooie stof en deze borduurserie is hier ook favoriet. En een warme trui kan ze nog goed gebruiken, ook van het voorjaar, lekker zonder jas in een warme trui :-).

Groetjes, Isabelle