maandag 4 januari 2010

Ottobre rokje en Bizzkids vestje

Net als gisteren heb ik iets gemaakt van een stofje dat al jaren in de kast ligt, in dit geval de wollen stof voor het Bizzkids vestje. Wel leuk om wat oudere stoffen weg te werken :-)
Het patroon is het vest K202 uit Bizzkids nummer 2 van 2009. Sara zat bij me aan tafel deze Bizzkids door te kijken en had gelijk al een hele bestellijst klaar ;-) Het ballonrokje en giletje (K104 en K105) is ze helemaal weg van, maar misschien dat ik daar een voorjaarsversie van maak.
Dit rokje heb ik vorig jaar nog gemaakt, tegelijk met deze, het is hetzelfde patroon uit de Ottobre nummer 4 van 2007. De stof is een restje tweed van de voering van mijn jas. Bijpassend shirt en maillot lagen al in de kast dus al met al een lekker warm UWYH setje.


3 opmerkingen:

Vlijtige Lies zei

Leuk zeg.En weer eens net wat andere kleurtjes!!!en...het ruimt lekker op in de kast!

Nicole Claudia zei

Dat is een ontzettend mooi setje geworden! En perfect voor de portemonaie!! Is wel lekker om de oudere lapjes ook weg te naaien, anders krijg je zo'n opstopping in je kast.... hahaha. En het is een prachtjasje geworden!

Groetjes, Collie

kronova zei

Dat stofje is nog steeds erg leuk.
Mooi hoor zo'n uwyh setje.
Groetjes Kronova