donderdag 25 december 2008

Feliz!




Net op tijd af voor Kerst :-) Feliz is een leuke jurk om te maken en lang niet zo moeilijk als ik dacht. Een feestjurk moet kunnen draaien volgens Sara en ze heeft 'm dan ook even uitgebreid getest op het draaivermogen;-) Gelukkig is Feliz goedgekeurd dus ik denk dat ik het patroon zeker nog wel eens ga maken, dat zal dan wel een zomerjurk worden. Ik denk dat ik er voortaan wel een effen creme-kleurige maillot onder doe, staat net even iets beter denk ik.
M'n naaimachine is opgeruimd, ik ben niet van plan dit jaar nog iets te maken. Misschien ga ik wat nieuwe combinaties uitzoeken, maar hoogste prioriteit in het nieuwe jaar hebben de winterjassen. Ik wil voor Jack en Sara allebei nog een winterjas maken, ik heb daarvoor al stof en patronen in huis. Een extra jas vind ik wel prettig, bovendien ontstaat er wat ruimte in m'n kast als die grote lappen weggewerkt zijn. Ik heb ook nog fleece liggen waar ik sweaters van wil maken voor mezelf en m'n man. En daarna ga ik maar eens naar de voorraad zomerstoffen kijken die ik heb, daar zitten veel mooie lappen van Stenzo bij die ik vorig jaar in de opruiming heb gekocht. Maar als ik daaraan toe ben zijn de eerste weken van het nieuwe jaar al wel voorbij.
Tot slot wil ik iedereen prettige feestdagen toewensen!

Geen opmerkingen: